Zsírvesztés 35 évesen


Van egy határ ugyanis, amin túl nem mehetünk. És persze vannak jellemzőink, melyek belénk kódoltak, ezeken pedig nem változtathatunk. A nő gynoid körte típusú, a férfi pedig android alma.

További cikkeink a témában

Ezeket az arányokat több tényező, de zsírvesztés 35 évesen hormonrendszerünk tevékenysége szabályozza, ahogy a testünk zsírtárolása is hormonálisan meghatározott: a férfiak a hasukkal, a nők pedig a csípőjükkel küzdenek. Egy kis tudomány: Hormonjaink receptorokon, érzékelőkön keresztül fejtik ki hatásukat. Nem nehéz kikövetkeztetni, hogy férfiban és nőben hogyan oszlik ez meg. Ezek után már nem is lehet csodálkozni azon, hogy egyes helyek miért vékonyodnak olyan könnyen, míg mások mozdulni sem akarnak.

A zsírszövet lebontásakor óriási szerepe van a vázizomzatnak.

  • Hatályos:
  • Elveszíti a testzsír 10 százalékát
  • Akkor van értelme belevágnod, ha nem akarsz visszahízni!
  • Rachel ricketts fogyókúrás tanácsadó
  • 3 hét alatt 10 testzsírt veszít

A szervezetben ez az a szövet az, mely képes oxidálni, elégetni a zsírsavakat. A férfiak itt óriási előnyben vannak, hiszen eredendően zsírvesztés 35 évesen izomzattal rendelkeznek, ezáltal több kalóriát is képesek égetni.

zsírvesztés 35 évesen

A súlyzós edzés náluk sokkal könnyebben gyarapítja az izomtömeget fokozva ezzel a zsírégető edzések hatékonyságát. Viszont kísérletek bizonyították, hogy a nők sokkal egyszerűbben mobilizálják a zsírsavakat raktáraikból.

zsírvesztés 35 évesen

Ezért is tudnak órákon keresztül aerobicozni, míg ez a férfiaknak nehézséget okoz. A kiépített izomzat többlet kalóriát égetve csökkenti a testzsírszázalékot, fogyasztva a zsírszövetet a test egészéről és nem lokálisan!

Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el!

És ki mondta, hogy nem lehet gyaloglás közben súlyzózni power cardio? Ugyanezt használjuk nőknél is, és mint azt a leírtakban látjuk, ettől ők nem lesznek túl izmosak.

Diétázás, zsírégetés okosan!

Létezik egy tévhit, mely azt mondja, csak az alacsony intenzitású edzésekkel lehet fogyni. Ezek során arányaiban valóban több zsírt égetünk mint szénhidrátot, de az intenzív edzések után a végén abszolút értékben több gramm zsírvesztés 35 évesen tudunk elszámolni.

Előbb vagy utóbb mindenkit utolér az öregedés, ami egykor csak rossz álomnak tűnt. Az évek múlásával együtt csökken izomtömegünk és csontjaink sűrűsége is, köszönhetően annak, hogy a kulcsszerepet játszó hormonok szintje is csökken, ahogy átlépjük a bűvös at. Ám ne aggódj, nem kell zörgő csontú öregemberként végezned, ha még most a tettek mezejére lépsz, és megfogadod tanácsainkat, még nézhetsz úgy ki öregkorodban, mint a Feláldozhatók valamelyik főhőse. Készülj fel rá, hogy regenerálódásod már nem lesz olyan gyors mint a húszas éveidben, de ez még nem jelenti azt, hogy érezheted magad remek formában!

Persze ez utóbbinál a pihenésre is jobban kell figyelni! De mindez nem működik, ha nem követjük a negatív energiaegyensúly aranyszabályát: vigyél be kevesebbet annál, amit felhasználsz! Lehet megengedően táplálkozni, de akkor szorosabb lesz az edzések ütemterve.

Milyen gyakran és mit sportolj? Férfiak számára a heti zsírvesztés 35 évesen edzés az optimális, ha a súlycsökkentés a cél.

Zsírégetés férfiaknak

Ebből 2 legyen kardió edzés gyaloglás, kocogás, evezés, kerékpározás…percben, kiegészítve törzsgyakorlatokkal. További 2 alkalommal pedig erősítő jellegű mozgást végezz a maradék izomzatra, hogy megerősödjenek azok az izmok, amelyek később a kalóriákat fogják elégetni. Használj olyan gyakorlatotak, amelyek sok izmot dolgoztatnak: guggolás, húzódzkodás, fekvenyomás. A kardió edzésnél ez a képlet fog segíteni a pulzusszám meghatározásánál: mínusz életkor  szorozva 0,70 és 0, A kapott értékek között ingadozva biztonsággal edzhetsz!

zsírvesztés 35 évesen