Zsírégető szuperhalmazok, Gyakorlási követelmények


Megtanuljuk, hogyan lehet csökkenteni a csípő térfogatát. Diéta és testmozgás tippek A csípőterület problémásnak tekinthető a fogyás során, különösen zsírégető szuperhalmazok a nőknél, akik természetesen hajlamosak a zsír felhalmozódására a csípőben és a fenékben. A zsír mennyiségének csökkentésével ezeken a területeken be kell tartania új zsírvesztés napi étrendet és a szisztematikus fizikai aktivitást, különlegesen kiválasztott gyakorlatokkal együtt a csípő csökkentésére.

Gyakorlatok végezhetők az edzőteremben és otthon. Előnyös, ha hetente alkalommal, 40 percig aerob testmozgással foglalkozunk, ne felejtsük el a célzott anaerob testmozgást legalább heti 2 alkalommal.

A csípő térfogatának csökkentésére szolgáló zsírégető szuperhalmazok gyakorlatok hetek alatt segítenek abban, hogy a cavalier fogyás csábító vonalakkal, fenékkel feszüljenek. A 30 percre tervezett komplexum egyedülálló, a csípő és a fenék számára ideális edzésnek tekinthető, lehetővé teszi, hogy rövid időn belül javulásokat láthasson. A gyakorlatsort szuper szettben, szünetek nélkül ajánlott végrehajtani. A pulzus növelésével több zsírt lehet égetni.

Három hét komplexum után teljesen elképzelhető, hogy egy mérettel kisebb farmert vásárol! Gyakorlási követelmények Az otthoni szuper készletért vásároljon két kis súlyzót. Javasoljuk, hogy hetente háromszor végezzen edzést, két zsírégető szuperhalmazok, zsírégető szuperhalmazok gyakorlatok között nem lehet szünetet tartani.

Kis szünet csak két szuperhalmaz között lehetséges. Az első szuper szett után 1 percig tartson szünetet, menjen a másodikra.

zsírégető szuperhalmazok

A gyakorlatok növekvő idővel követik egymást. Az első gyakorlatot 20 másodpercig végezze, a második - 30, a harmadik - 40, a negyedik - 50, az ötödik - 60, a hatodikat 70 másodperccel fejezze be. Első gyakorlat - guggolás Az első gyakorlat a fenék, a quadriceps és a zsírégető szuperhalmazok erősítésére irányul.

Hogyan készítsünk edzőprogramot az edzőteremben. Az otthoni edzések ütemezésének jellemzői

Guggolás - a gyakorlat alapvetőnek és kötelezőnek tekinthető gyönyörű szamárkarcsú csípő. A kezek könnyű súlya a csípőt kissé erősebb munkára kényszeríti. Ne vigyük túlzásba a súlyt. A kezdő számára jobb, ha először egyetlen kg-os súlyzóval boldogul.

Edzés a fogyásért az edzőteremben. Hogyan tervezzünk meg egy hatékony fogyás edzést

A második gyakorlat a váltakozás A testmozgás megfeszíti az adductor longust és a gracilis izmokat, valamint megfogja és erősíti a quadricepszet.

Álljon széttárt lábakkal, kb. Helyezze a testtömeget a jobb lábra, üljön le a végtagra, miközben egyenesíti a bal lábat. Guggolás közben érintse meg a bal kezében lévő súlyzót a padlóig, zsírégető szuperhalmazok pedig egy súlyzóval, tartsa a combhoz nyomva.

Ezután végezzen hasonló mozgást a bal lábán. Alternatív oldalt 30 másodpercig.

Edzés a fogyásért az edzőteremben. Hogyan tervezzünk meg egy hatékony fogyás edzést

Ne feledje a térdeket: az ízületek nem lépnek túl a zoknin, a feneket a lehető leghátrébb húzzák. A harmadik gyakorlat az emelés A harmadik gyakorlat a gluteus maximus és a gluteus maximus izom számára hatékony, beleértve a ágyéki A gyakorlat súly nélkül vagy egyetlen súlyzóval végezhető az intenzív izommunkához.

Feküdj a hátadon, hajlítsd a lábad térdre, emeld fel a medencét a testtel egyenes helyzetbe, nyomkodd a sarkát a padlóig, éppen ellenkezőleg, tépd le a zoknit a felületről. Ha nehezékkel jár, helyezze a súlyzót a medence területére, tartsa a kezével, ha nem, akkor tartsa a kezét a csípőjén. Engedje le a medencét lefelé, szinte a padlót érintve a felület érintése nélkülmaradjon 3 másodpercig az zsírégető szuperhalmazok helyzetben.

zsírégető szuperhalmazok

Ezután térjen vissza a kiindulási helyzetbe. Végezze el a gyakorlatot 40 másodpercig.

  • Melyek a legjobb természetes zsírégetők
  • A nadrágok jelenléte nem mindig társul a teljes testtömeggel.
  • Étrend tervező program – Health Times
  • Bemelegít 10 perc Miután befejezte a súlycsökkentéshez szükséges gyakorlatok sorát ideális lehetőség kardió lenne.
  • Zsírégető gyógynövények teához
  • A kalcium lefogyhat-e
  • Rome Marhahúsból ételek Tehát úgy döntött, hogy kefir-hajdina étrendet választ, és már előre készül a teste elleni erőszakra, mivel egy hét vár még ránk … Minden típusú bakteriális, gombás és vírusos kórokozóval szemben tesztelték.

Ne feledje a fenék izmait. Próbáljon feszesen és feszesen tartani a fenekét, ne lazítson a gyakorlat végéig, intenzív izommunkát biztosítva. Negyedik gyakorlat - hinta A gyakorlat a combok és a fenék felszínén hatékony, teljes mértékben magában foglalja zsírégető szuperhalmazok izmokat.

Hasi zsírégető krém – All about beauty

Súlyzók nélkül adják elő. Vegyünk egyenes helyzetbe, szétterítsük a lábát kissé szélesebbre, mint a vállak szélessége, fordítsuk kifelé a zoknit, csukjuk be a kezünket a mellkasunk előtt. Üljön zsírégető szuperhalmazok, szinte párhuzamosan a padlóval, talán valamivel lejjebb. Hozd egyensúlyodat a jobb lábadhoz, a bal lábaddal állj fel oldalra, miközben felállsz.

Próbáld a bal lábadat egyenesen tartani, a lábujj előre néz, amikor lendít. Térjen vissza a zsírégető szuperhalmazok, ismételje meg a mozgást a jobb lábával. Alternatív hinták gyors ütemben, 50 másodpercig. Guggoláskor emlékezzen a térd és a fenék helyére - amelyet az első gyakorlat ismertetett.

Ötödik gyakorlat - csónak A gyakorlat során a fenék és az ágyéki izmok aktívan dolgoznak.

Étrend tervező program

Vegyünk egy helyzetet, feküdjünk a gyomrunkon, tartsuk a fejünket egyenesen, arccal lefelé, megengedett a karok hajlítása, a homlok megdőlése, a lábak kiegyenesednek, a fenékünk jó formában van.

Kezdje felemelni a lábait tartsa együtt a lábátne próbálja túl magasra emelni: elég cm.

zsírégető szuperhalmazok

Tartsa a helyzetét 3 másodpercig, térjen vissza a kiindulási helyzetbe. Ismételje meg 60 másodpercig. Ne feledje a fenék izmait: ne lazítson, ne fordítsa el a fejét - szigorúan egyenes helyzetben tartsa. Zsírégető szuperhalmazok gyakorlat - tüdő A gyakorlat során a fenék és a comb izmai - a quadriceps és a quadriceps.

Otthon nélkülözhetetlennek tartják, ha egy gyönyörű lábsziluetten dolgozik. Álljon egyenesen, tegye a lábát cm távolságra, tartsa a kezében a súlyzókat, nyújtja karjait a test mentén.

Tegyen egy széles lépést hátra a bal lábával, majd hajlítsa meg, szinte a padlót érintve a láb a lábujjakon vantartsa 1 másodpercig, tegye zsírégető szuperhalmazok a lábát az eredeti helyzetébe, hasonló mozdulatot hajtson végre a jobb lábával. Alternatív tüdő 70 másodpercig.

Hasi zsírégető krém

Emlékezz a hátadra: edzés közben egyenes marad! Egyszerűsített komplex Ha a csípő csökkentésére adott gyakorlatok túl nehéznek tűnnek, íme egy további gyakorlatsor, amely elősegíti a formák kívánt eredmény elérését. A komplexum nem jelenti a gyors testmozgást, nem enged pihenést közöttük.

Megengedett, hogy kényelmes, nyugodt tempóban teljesítsen.

Hogyan készítsünk edzőprogramot az edzőteremben. Az otthoni edzések ütemezésének jellemzői

Visszafelé: Álljon négykézlábra, a fej a gerinc meghosszabbításává válik, nem kívánatos meghajlítani, a tekintet a padlóra irányul. Zsírégető szuperhalmazok bal lábadat a mellkasod felé, lendíts hátra felfeléegyidejűleg összehúzva a feneked és a lábad. Térjen vissza eredeti helyzetébe.