Zsírégető sebesség és mozgékonyság gyakorlatok, Sport-specifikus kondicionálás a futball számára: Edzés, mint egy profi!


Tweet A mozgékonyságot javító gyakorlatok nagyon jó zsírégetőként funkcionálnak. Nem kell atlétának lenned ahhoz, hogy ezeket a gyakorlatokat végrehajtsd.

A foci viszonylagos ereje sokkal fontosabb, mint az abszolút erő. A relatív erő egyszerűen az abszolút erőssége a testtömegéhez viszonyítva. Erősítő edzési programjának az összetett, funkcionális gyakorlatokra kell összpontosítania például lunges, guggolás, step up, pushups, dips, chin-upés figyelembe kell vennie az ellentétes izomcsoportok erősségeinek kiegyensúlyozását azaz a négysejt és a hátringás.

Ne pazarolja az idejét kizárólag gépeken való edzésre, és kerülje zsírégető sebesség és mozgékonyság gyakorlatok haszontalan, nem funkcionális gyakorlatokat, például a lábhosszabbításokat.

A gyakorlatok nagy részének földi alapúnak kell lennie, ellenállásként a testsúlyt vagy a szabad súlyokat használva, és a teljes test mozgását be kell vonni. Gyakorold az összes fő izomcsoportot, hangsúlyt fektetve az alsó testre és a magra. Sebesség és mozgékonyság a fociban A futball-fitnesz program másik jelentős alkotóeleme a sebesség- zsírégető sebesség és mozgékonyság gyakorlatok agilitási edzés.

Elérhetőség

A mai játék gyorsabb, mint valaha. Noha a kitartás és az erő nagyon fontos a teljesítmény javítása érdekében, a gyorsabb játékosoknak határozott versenyelőnyük van.

Népszerű aerobikóra típusok 3.

Lehet, hogy jobban kitartsz, mint a következő srácnál, de ha először eléri a labdát, akkor nem számít, hogy maratonokat tudsz futtatni! Egy egyszerű sebességteszt egy sprint, amely több mint 30 méterre van egy álló indulástól.

rachel pickup fogyás fogyás diy tippek

Kipróbálhatja ezt magaddal, és kérhet valakit másokkal. A profi játékosok átlagosan körülbelül 4,0 másodperc. Az erő az erő és a sebesség kombinációja.

  • Zsírégető létra Ez a 30 perces visszaszámláló zsírégető edzés elszakítja a testét
  • Bpi roxy fogyás vélemények
  • Neked ajánlott a Crossfit edzés?
  • Gyorsan égessen zsírt a hasból
  • ZSÍRÉGETŐ EDZÉS :: Életmódváltás

Egy erősebb játékos egy félelmetes játékos. A sebesség és az exkluzivitás javítása érdekében be kell építenie a hatalommozgásokat a programba, például ugrógombákat, magas húzást, erőtisztítást és nyomópréseket, valamint rétegelt fúrókat.

Mivel fontos a sebességtartó képesség, javaslom ezeket a gyakorlatokat beépíteni egy nagy intenzitású intervallumú edzésprogramba. Egy tipikus edzés váltakozik az alsó és a felső test erőmozgásaival, intervallumokként plyometrikus gyakorlatokkal.

Aerobik és fitnesz irányzatok

Rugalmasság a fociban A fitnesz másik fontos szempontja a megvitatás a rugalmasság. Az egészséges mozgástartás fenntartása hasznos lehet, azonban kevés ember megérti a nyújtás leghatékonyabb módjait, vagy mikor kell használni.

terhesség alatt is fogyhat fogyás kulcscsont

Sok sportoló továbbra is passzív nyújtást végez edzés vagy edzés előtt, amikor ez valójában csökkentheti a teljesítményt és növeli a sérülések kockázatát! A legbiztonságosabb és legtermékenyebb módszer a rugalmasság edzésének a rutinba történő beillesztésére, ha egy edzés, gyakorlat vagy játék előtt dinamikus bemelegítést hajtunk végre sétáló tánc, testtömeg guggolás, magas térd, tompa rúgás, kar körök stb.

Foci táplálkozás Nem fogok túl mélyen belemenni a sport táplálkozás témájába Elegendő azt mondani, hogy amit eszel, közvetlenül befolyásolja az energiaszintet, a gyógyulást, a teljesítményt és az egészséget.

Ilyenkor zabálják fel a bennük tárolt cukrokat, glikogént, zsírt! Edzés után pedig erősen fogékonnyá válnak ezek pótlására! Ha edzés utáni fél órában nem eszünk, hanem hagyjuk, hogy a testedben lévő tápanyagok tovább égjenek, akkor könnyebb a fogyás. Fontos, hogy edzés előtt 1, másfél órával ne együnk a hányás veszélye miatt.

Íme néhány alapvető tipp, amelyet figyelembe kell venni az étrenddel kapcsolatban: Igyon még sok vizet. Egyél edzés után, nem közvetlenül azelőtt. Minden étkezésnek tartalmaznia kell: fehérjét, füstöt és zöldséget, teljes kiőrlésű gabonát A keményítőtartalmú szénhidrátokat vagyis tészta, burgonya, rizs, kenyér, gabonafélék stb. Edzés után vagy egy nagy játék előtti éjszaka kell enni, de az étrendben egyébként csökkenteni top 5 módja a hasi zsírégetésnek. Nincsenek cukrok, sütemények, egészségtelen ételek, pop, chips, alkohol, dohány stb.

Ne egyen alvás előtt.

teazsákok fogyás égessen több zsírt hő alatt