Zsírégető domb sprintek. 3 edzéstípus, amit minden futónak csinálnia kellene


3 edzéstípus, amit minden futónak csinálnia kellene

Nincs hozzászólás EdzésEgészségTáplálkozás Miért? Miért kellene szálkásnak, sportosnak lenni? Ez a trendi, nem?

4 fázisú zsírvesztési vélemények

Nyilván a lányok, fiúk, nők, férfiak mind-mind szeretnének inkább szálkásak, sportosak lenni, mint plusz 10 kg túlsúllyal leélni az életüket. Vannak kivételek?

Tipp: így nyomd a kardiót izomveszteség nélkül!

Csak gondolj az egészségedre, a kevésbé terhelt ízüetekre, az ép keringési rendszerre vagy éppen a jobb fizikális teljesítményre. Meg persze azokra a kockákra a strandon… legyünk már őszinték legalább magunkkal, ki ne szeretné, ha neki is lenne?! Könnyű lesz?

új aldi fogyókúrás étkezések

Olvass tovább, máris megtudod! Elsősorban ez a cikk most a hobbi sportolókhoz szól, akik legalább heti rendszerességgel és viszonylag egészségesen étkeznek.

Ha nem tudod, hogy add le azt az utolsó pár kilót nyárig, ha megrekedtél a fogyásban, segíteni fognak az alábbi tippek.

BLOG Így segít a futás a fogyásban A futást sokan azért kezdik el, hogy a fogyásukat támogassák vele — nézzük, miképpen segíthet ez a sport a zsírpárnáktól való szabadulásban. A fogyás akkor működik, ha több kalóriát használsz fel a nap során, mint amennyit beviszel a táplálkozással — a testmozgás, így a futás is segíthet abban, hogy kalóriamínuszban lehess.

Nem fontos mindet használnod egyszerre — tapasztald meg, melyek működnek nálad és maradj meg azoknál. Változtass az étkezéseden!

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Igen, sajnos megint az a fránya kajálás! Nyugi, nem buzdítunk arra, hogy kefíren és almán kell leélned napjaidat, mert annyit nem érne az egész. Zsírégető domb sprintek erre nincs is szükség.

Az étkezés egy fontos élvezeti forrás is.

goji bogyók a fogyáshoz

És ettől megfosztani magunkat óriási vétek lenne. Nem is bírnánk sokáig.

Írta: B Z Elsőre a futás egy egyszerű sportnak tűnik, amihez nincs szükség különleges felszerelésre, csak némi fegyelmezettségre, de ha valaki komolyabban elmerül ebben a sportban, hamar rájön, hogy a fejlődéshez fel kell építeni az edzéseket. Ha hetente néhányszor percet futsz is, de mindig ugyanabban a tempóban, vagy csak ahogy időd engedi elindulsz, és futsz amennyi jól esik — ezzel is rengeteget teszel magadért, de egy idő után az előre lepéshez sajnos nem elég. Ha fejlődni szeretnél, ezeket a speciális edzéseket illeszd bele a heti futásaidba.

És szegényebbek lennénk sok-sok kulináris élménnyel. Az egyik kulcsszó a mennyiség.

zsírvesztés légzéssel

Rossz szokás, Magyarországon főleg, hogy addig eszünk, míg szét nem pukkadunk. Ezt kell elkerülni.

Épphogy annyit egyél, hogy már pont ne legyél éhes. A rossz szokásokat meg lehet törni, próbáld magad arra szoktatni, hogy egy adag legyen kicsit kevesebb, mint eddig. Meg fogod látni, hogy szép lassan hét alatt elég lesz a kevesebb is és szinte semmit nem fogsz hiányolni az eddigiekhez képest. Főleg nem este 9-kor.

fogyás bainbridge ga

Intervallozás Ha kardió edzéseket végzel, mint futás, biciklizés, úszás vagy hasonlók, akkor itt az ideje, hogy magasabb intenzitásra kapcsolj. Zsírégető domb sprintek feltétlenül jelenti, hogy pörögj sprint fokozatra, de legyenek benne tempós részek, váltakozva az alacsony-közepes intenzitással.

Például ha hosszabb távot futsz, akkor legyen mp, amikor szinte teljes intenzitással futsz, majd jöhet mp lassabb kocogás. Sorozatokban ismétled, legalább alkalommal. De számos más intervall edzést talász, például Péntek Enikő edzései között, vagy maga a Tabata edzés is ezen az elven alapul.

A nagy próbatétel: dombra futások

Összesen 4 perc edzés, de hidd el, szálkásítás terén is többet ér, mint fél óra alacsony intenzitású, monoton edzés. Metcon edzések A metcon edzés metabolikus kondicionálás erősítő és kardió edzések kombinációi, magas intenzitáson. Nagyjából percig tartanak és legtöbbször zsírégető domb sprintek nélkül teljesítendő kombinációkról van szó, mint pl. Vagy 20 fekvőtámasz, 20 lebegő felülés, 20 felhúzás, 20 súllyal guggolás.

Zsírégetés eredményesen

Ilyen edzésformákra is rengeteg videót, feladatsort taláhatsz. Fogyás irányelvek acsm gyorsan lehet vele fejlődést elérni és rövidsége miatt igazán népszerűvé kezd válni szinte minden sportágban. Ezek olyanok, mint az erősítő edzések, növelik az intenzitást, így zsírt égetnek. Ha még nem szoktál hozzá, ezt is fokozatosan kezdd el, kicsi emelkedővel, majd hetente egyre nagyobb, egyre meredekebb dombokra. Ha már könnyedén megy a gyors felfutás, válts nehezebbre!