Zsírégető alvás közben, Zsírégetés alvás közben? Ezzel a 9 jól bevált módszerrel lehetséges! Kipróbáltuk, működik!


Oldal kiválasztása Így aludd karcsúvá magad Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy hogyan tudod te magad támogatni azt a zsírégető alvás közben, amelynek során éjjel is tudsz zsírt égetni.

Hasznos tippek, tanácsok, melyeket beépítve a mindennapjaidba hamar látványos változásokat fogsz észrevenni.

Zsírégetés alvás közben? Ezzel a 9 jól bevált módszerrel lehetséges! Kipróbáltuk, működik!

Napi minimum óra minőségi alvás az optimális. Miért fontos az elegendő, minőségi alvás? Az alvás mennyisége és minősége az életed minden területét negatívan befolyásolja és ebből az egészséged és a fittséged sem kivétel. Fogyás éjszaka, alvás közben: lehetséges? Ugye milyen lehetetlenül hangzik, de csak óvatosan a korai ítélkezéssel: a módszer valóban működhet, ha néhány feltételnek eleget teszünk. Az emberi szervezet az éjszakai pihenés fázisát többek között arra használja, hogy regenerálódjon, és új erővel töltődjön fel.

Az ehhez szükséges energiát elsősorban a zsírraktárainkból nyeri, feltéve, hogy a vacsorát megfelelően állítottuk össze. A test órában dolgozik.

gnc zsírégető

Ebből következik, hogy éjszaka sem áll le. Méregtelenít, kiválaszt, újraépít szöveteket, regenerálódik, energiával töltődik fel, hogy a nappali üzemmódra alaposan felkészüljön. Valószínűleg te is azért kerülöd az esti étkezéseket, mert abban a tudatban vagy, hogy a tested minden elfogyasztott falatot zsírégető alvás közben, hiszen alvás közben nincs szükséged energiára.

Alvás közben égeti a zsírt ez a karcsúsító ital - Átváltozik tőle a tested

Nos, ez nem igaz. A kutatók rájöttek, hogy alvás közben  mint ahogy sportoláskor is  a zsírszövetekben lévő tartalékokhoz nyúl a testünk. A táplálkozástudományi kutatások alátámasztották, hogy az inzulinnak központi szerepe van a zsírtól való megszabadulásban.

Az inzulin a zsír feldolgozását és elraktározását irányítja, emellett tápanyagokat szállít a sejtekhez. És pontosan itt van a probléma: ha ugyanis túl sok tápanyag kerül a sejtekbe, akkor hízni fogunk. Vajon mi lehet a megoldás? Lássuk, mit kell tenned ahhoz, hogy zsírégető alvás közben tested éjjel is az alakodon dolgozzon. A helyes táplálkozás, a rendszeres fizikai aktivitás és a megfelelő mennyiségű és minőségű pihenés, ami napi 8 óra pihentető alvást jelent, de minimum 7 órát.

Alvás közben testünk természetes növekedési hormont termel, ami segít a sejtek megújulásában és regenerációjában. Ehhez azonban energiát használ fel, vagyis fogyhatunk a segítségével. Természetesen ez csak akkor igaz, ha lefekvés előtt nem fogyasztunk túl sok szénhidrátot.

Az, aki este sportol, fokozhatja a növekedési hormon képződését, ezzel pedig az éjszakai zsírégetést is. Az esti edzés segít a szénhidrátraktáraink kiürítésében, így a szervezetünk az éjszakai regenerációs folyamatokhoz szükséges energiát kizárólag zsírból nyeri.

kezdve a fogyókúrát

Ráadásul a mozgás elősegíti a jobb a vérkeringést, gyorsítja az anyagcserét, az izmok vérellátását is fokozza és növeli az oxigénfelvételt. A gyümölcs nagyon egészséges, viszont a benne található gyümölcscukor gátolja a fogyást, sőt, a zsír lerakódását is elősegíti. Vagyis a diétában a gyümölcsfogyasztás csak mértékkel javasolt, és inkább csak a délelőtti órákban. Vacsorára semmiképpen se egyél gyümölcsöt: a fruktóz az éjszakai zsírégetést is gátolja.

Diéta: Fogyj alvás közben - bioritmus-kúrával!

Viszont a fehérjeforrások éppen ellenkezően hatnak: megkönnyítik a zsírégetést. Fontos tehát, hogy az utolsó étkezésed fehérjedús legyen. A fehérjeforrásokat például: hús, hal, sovány tejtermékek egészítsd ki zöldségekkel, salátával. A szénhidrátforrásokat hagyd reggelre, és ebédre. A fehérjék fogyasztása edzés után, vagy lefekvés előtt nem fog elraktározódni a szervezetedben, épp ellenkezőleg felhasználódik a sejtmegújításhoz.

Az izomzat lebontása és újjáépítése folyamatosan működik a testben, ezért ehhez állandóan biztosítani kell a szükséges fehérjemennyiséget.

dr ravenna fogyás vélemények

Tehát mitől lenne jó, ha 12 órán keresztül éheztetnénk izomzatunkat? A válasz nyilvánvalóan az, hogy semmitől.

Fogyj alvás közben!

Ezenkívül az alvás a megfelelő hormontermelésre is hatással van. Ha nem pihened ki magad, akkor az alváshiány hatására megnő a kortizol hormon szintje stresszhormonaminek izomlebontó hatása van és akadályozza; konkrétan megállítja a zsírvesztés folyamatát számos más negatív hatás mellett. Hatására kevésbé hatékonyan épülnek be a napközben elfogyasztott hasznos tápanyagok, illetve kevésbé hatékony regenerációhoz, ezáltal fokozott sérülésveszélyhez vezet edzések esetén.

az ember nem veszítheti el a hasi zsírt

Amit még sokan elfelejtenek az az, hogy a táplálkozás nem csak az evést jelenti. Ide tartoznak az ivási szokásaink is.

hogyan lehet egész nap zsírégetni

Az este folyamán is szükségünk van folyadékra, mert a testünk vízhajtó funkciói ilyenkor fokozottan működnek. Ha zsírégető alvás közben mennyiségű víz van testünkben, akkor a belső méregtelenítő rendszerünk segít eltávolítani az aznap felgyülemlett mérgeket, segít szabályozni az emésztést és gyorsítja a zsírégetési folyamatot. Ha viszont nincs bennünk elég folyadék, ez a folyamat nem megy végbe.

Ha a nap során eleget iszol, akkor lefekvés előtt elég egy pohár víz is, vagy például egy citromfű tea, ami elősegíti a mélyálomba merülést, de más koffeinmentes teák vagyis nem fekete, zöldtea is nagyszerűek.

Az a legideálisabb, ha este olyan gyógynövény­teát fogyasztasz, amely nyugtató, alvást elősegítő hatóanyagokat tartalmaz.

27 szuper tipp a hatékony alvás közbeni zsírégetéshez

Ezek a teák gyakorlatilag nulla kalóriát tartalmaznak, viszont a bennük lévő összetevők serkentik a test zsírégető mechanizmusát, ezzel támogatva a fogyást.

Zsírégető alvás közben lényeg az, hogy ahogy evés, úgy ivás nélkül se feküdj le. Egy kiadós alvás után általában szebbnek látjuk magunkat a tükörben, sőt, mintha fittebb testet is kaptunk volna. Emellett még a mérleg is hízeleg nekünk, mivel reggelente kevesebbet mutat a majdnem fél literes éjszakai vízveszteségnek köszönhetően.

Ehhez azonban energiát használ fel, azaz fogyhatunk a segítségével.

Ha hagyjuk, hogy az anyagcserénk alvás közben zavartalanul végezze a munkáját, az nem csupán a zsírégetést segíti elő, hanem a kötőszövetek regenerálódását és a nyirokerek kiürülését is.