Vékony derék és csípő


vékony derék és csípő nyári karcsúbb útmutató

Webshop Vékony comb, karcsú derék, lapos has Eddig már sokszor írtam arról tanácsokat, hogyan induljon el a fogyás, mire figyeljünk oda nagyobb súlyfelesleggel. Na de mi a helyzet azokkal, akik már nagyon közel járnak a hőn áhított álomalakjukhoz?

vékony derék és csípő régi zsírvesztés

Mit lehet ilyenkor tenni? A legnehezebb dolga azoknak van, akik a vágyott alakjukhoz a legközelebb vannak, hiszen nagyobb súlyfelesleggel rövid idő alatt már látványos eredmények születnek és az elején egy kis odafigyeléssel, szinte olvadnak le a kilók.

\

Ezzel ellentétben, akik már a célközelben vannak hatalmas harcot vívnak az utolsó kilókkal. Ez azért van így, mert az alacsonyabb testzsírszázalékkal lassabb a zsírégetés tempója.

Két dolgot kell tennünk ilyen esetben, az egyik a zsírsavak felszabadítása, ugyanis ezek felelősek a problémás részeknél comb, has és derék lerakódott zsírfeleslegért.

vékony derék és csípő virtuális fogyás szimulátor mérések segítségével

A másik dolog pedig, hogy megakadályozzuk a már felszabadult zsír újra lerakódását. Hogyan tehetjük mindezt? A maximális zsírégetés érdekében mindig reggeli órákban, éhgyomorra végezzünk kardió edzéseket.

vékony derék és csípő f-22 zsírégető

Hetente legalább háromszor végezzünk kardió edzéseket. Edzés előtt fogyasszunk vékony derék és csípő vagy l-carnitin tartalmú készítményt, amely fokozza a zsírégetést. Edzés előtt 1 órával lehetőleg semmit ne fogyasszunk, utána is lehetőleg fehérje tartalmú ételeket.

A nagyobb fokú zsírégetés végett, intervallum edzéseket is végezzünk, azaz a gyors és lassú intenzitású feladatok kövessék egymást. Kardió edzésnél például perc gyors intenzitású futás után jöjjön 20 perc könnyed kocogás vékony derék és csípő így tovább.

vékony derék és csípő fogyás tippek elfoglalt anyukák