Tökéletes zsírégető zóna. Peak GYM edzőtermek


Az erőnléti edzések építik fel a szálkás izmokat, amitől az anyagcseréd jobban beindul, és a testzsír-százalékod csökkenni fog. Minél több izmot építesz a testedre, annál több kalóriát égetsz el napi szinten, úgyhogy elő a súlyzókkal!

Alacsony intenzitású aerob edzés: egyenletes, viszonylag alacsony pulzustartományban végezzük. Ilyen például a séta vagy a lassú biciklizés.

Mérsékelt intenzitású zsírégető edzés: több energiát igényel, szálkásításhoz ideális, mert viszonylag kis izomvesztéssel tudunk több kalóriát elégetni.

utazási fogyás tippek

Ilyen például a kocogás, a lépcsőzés, az úszás és a power kardió egyes változatai is amikor kisebb súllyal végzünk séta közben nagy ismétlésszámú gyakorlatokat.

Magas intenzitású, anaerob edzés: tökéletes állóképesség-növelő, sok kalóriát tudsz kevesebb idő alatt elégetni, és hosszabb távon felpörgeti az anyagcserét.

Alakformálás és zsírégetés a Gymstick Muscle edzésmódszerrel

Ide tartozik a sprint vagy bármilyen intervall HIIT edzés. A hatékony edzéshez a következő kardió gyakorlatokat kombináld.

Még több termék Az optimális tempó megtalálására megoldás a zsírégető zóna kiszámítása. Ahelyett, hogy alacsony intenzitással futnál, meg kell találni azt a pulzus alapján meghatározható tempót, ami elég gyors a kalóriaégetéshez, és elég lassú az izmok óvásához. Ha megvan, ezt a sebességet folyamatosan, egyenletesen tartani kell. A számításban, a tréningek felosztásában érdemes személyi edző segítségét kérni, ha maximalizálni szeretnéd a mozgás hatékonyságát. Amennyiben erre nincs tökéletes zsírégető zóna, a következő képlettel határozhatod meg a számodra optimális zsírégető pulzust, mely mindenki esetében eltérő.

Éhgyomri kardió Az ébredés után, éhgyomorra végzett kardió edzés. Súlyzós edzés előtti kardió Az edzésre való bemelegítés és az alapanyagcsere felpörgetése a tökéletes zsírégető zóna. Egyél okosan, hogy ne izomból fogyj!

fogyni gyorsabban tippeket

Akármilyen jó a diétád, edzés nélkül nem fogod elérni a kívánt eredményt. Ez fordítva fokozottan igaz: akármennyit edzel vagy kardiózol, diéta nélkül aligha éred el a célt.

#2 Mindig a kardiózás után kell súlyzózni.

A zsírégetés egyszerű képlete, hogy több kalóriát kell elhasználnod, mint amennyit beviszel. A koplalást felejtsd el, ilyenkor ugyanis a tested zsírt kezd raktározni, és izomból fogsz fogyni.

Fogadd meg dr.

duromine fogyás első héten

Breyer Helga, a Sportkontroll belgyógyászának tanácsait, hogy edzés közben ne izomból, hanem zsírból fogyj! Edzés előtt Legyél jól hidratált!

Heti 3 kg fogyás

Igyál elegendő folyadékot, legalább liter vizet vagy gyógyteát. Legyen megfelelő az induló vércukorszinted! Figyelj arra, hogy kardió edzés előtt 1, órával egyél. Ha súlyzós edzést végzel, akkor ,5 órával előtte kell enned.

jessie decker fogyás

Legyenek feltöltve a glikogén raktáraid! Az edzés előtti étkezésed álljon magas szénhidrátból, közepes sovány fehérjéből és minimális zsírból.

#1 A fogyáshoz állandóan kardiózni kell.

Igyál vizet vagy szükség esetén izotóniás italt a sóvesztés miatt. Töltsd vissza a kiürült glikogén raktárakat! Az izomfejlődés és -regenerálódás szempontjából is fontos, hogy az edzést követő percen belül közepes vagy magas glikémiás indexű szénhidrátot fogyassz. Heti tökéletes zsírégető zóna vagy súlyzós edzés esetén már ajánlott a táplálékkiegészítők fogyasztása is: egy adag BCAAA aminosav edzés után segít a regenerációban és az izmok lebomlásának megakadályozásában is.

A cikk a Wellness magazinban jelent meg!

Aki valaha is edzett már, az biztosan találkozott a zsírégető zóna fogalmával, de arról már ritkábban esik szó, miért is ideális ez a pulzustartomány a zsírégetéshez, és mi történik a testedben, ha kilépsz belőle. A pulzus segíthet lemérni az edzés intenzitását.

Kapcsolódó cikkek.