Tabata hiit 4 perc a zsírégetéshez. 4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál!


A Tabata-protokoll — mire elég 4 perc kardió? Az intervallum edzés egyik legismertebb protokollja a Tabata. Mit érdemes tudni róla? Imádom, amikor azt kérdezik, hogy az edzéseken kívül — otthon, pihenőnapokon — mit lehet még tenni azért, hogy gyorsabb legyen a fejlődés.

Pörögjünk fel! A Tabata során — amely egy magas intenzitású tabata hiit 4 perc a zsírégetéshez tréning — 20 másodperces közel maximális intenzitású edzésmunka és 10 másodperces pihenőszakaszok váltják egymást 8 körben, azaz összesen 4 percen keresztül.

Feltalálója Izumi Tabata professzor, akinek az elsődleges célja ezzel az edzésmódszerrel az volt, hogy feljavítsa a japán gyorskorcsolyázók teljesítményét.

Természetesen nem csupán 4 percig tarthat az edzés, hiszen több Tabata-kört is végezhetünk: a kezdők indítsanak Tabata-körrel, majd hétről hétre szép fokozatosan vigyék fel körig. Egy-egy nagy kör között tartsunk perc teljes pihenőt.

legjobb férfi fogyás tippek a zsírégetés felgyorsításának legjobb módja

Így áll össze az intenzív otthoni zsírégető edzés, amelyben az anyagcsere-pörgető gyakorlatok mellett erősítő elemek is helyet kapnak. Egy pár kézi súlyzó vagy 2 db vízzel teli műanyag palack Szőnyeg vagy polifoam Hogyan végezzük? Az alábbiakban 8 gyakorlatot javaslunk, ezekből áll össze az otthoni zsírégető edzés.

disznóváll eltávolítja a zsírt zantrex 3 zsírégető kék üveg vélemények

Néhány perc könnyű bemelegítés után kezdjük az 1. Ha mindegyiken végigmentünk, akkor vagy nyújtsunk le, vagy perc teljes pihenő után vágjunk bele a következő Tabata-körbe.

4-Minute Fat Burning Workout - Tabata for Beginners

Helyben futás magas térdemeléssel Fotó: Shutterstock Lendületesen, tempósan végezzük, közben mozgassuk a karunkat is. Tricepszerősítés Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd nyújtsuk a karunkat a fejünk fölé. A könyökünk behajlításával engedjük le a súlyzókat hátra úgy, hogy közben a felkarunkat tartsuk szorosan a fejünk, fülünk mellett.

szuper junior yesung fogyás nem tud enni és fogyni

Utána emeljük vissza a súlyzókat a fejünk fölé. Tempósan, lendületesen végezzük a gyakorlatot.

gyógynövényes fogyás egészség visszavonulás victoria fogyás

Kitörés súlyzóval Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd váltott lábbal végezzünk kitöréseket előre. Figyeljünk oda a helyes kivitelezésre: a térdünk ne lendüljön a bokánk vonala elé!

s4 fogyókúrás mellékhatások a legjobb fogyókúra

Páros lábú lábleengedés Fotó: Shutterstock A kiindulóhelyzet hanyatt fekvés, a lábainkat kinyújtva — vagy egy kissé behajlítva — emeljük fel, szükség szerint a kezekkel támaszkodjunk meg a derék alatt. Fekvőtámasz Fotó: Shutterstock Akinek még nehéz a hagyományos változatot elvégeznie, az tegye le a térdeit a talajra, és csinálja a könnyített variációt.

b6 fogyás vélemények kap pénzt, hogy lefogy penny felhalmozó

Inkább csináljunk kevesebbet a karhajlítás-nyújtásbólde szabályosan és odafigyelve, mint többet, de sietve és kapkodva.