Fogysz menstruáció közben


Fogyás menstruáció közben, 4 dolog, ami megzavarja a menstruációs periódusod | Well&fit

A menstruációs ciklusodtól nem csak a hangulatod és a peteérésed ideje függ. A szervezetedben zajló hormonális változások hatással vannak a súlyodra is. Az alábbi diétával menstruációs ciklusodnak megfelelően veszíthetsz fölös kilókat. Az alábbiakban megtudhatod, hogyan is működik.

fogysz menstruáció közben c típusú testsúlycsökkenés

A Vénusz-diéta lényege A Vénusz-diéta a testedben aktuálisan végbemenő hormonális folyamatokhoz igazodik, fogysz menstruáció közben megfelelően négy szakaszra osztható. Tízóraira és uzsonnára minden nap fogyassz nyugodtan gyümölcsöt, zöldséget, a főétkezésekhez pedig az alábbiakban adunk mintaétrendet.

Érdemes a diéta kezdetét a ciklus elejéhez - vagyis a menstruáció első napjához - időzíteni, így egy hónap alatt heti 1,5 kilótól, vagyis összesen 6 kilótól szabadulhatsz meg.

fogysz menstruáció közben harvey brooker fogyás halála

Első szakasz Az első szakasznak a menstruáció kezdetével kell egybeesnie, és hét napig tart. Ilyenkor rendkívül fontos, hogy napi legalább ,5 liter folyadékot fogyassz, és pótold a vitaminokat, ásványi anyagokat párolt zöldségekkel, sok-sok gyümölccsel. Fogyassz sok vasat - leveles zöldségek, tojás, máj formájában - hiszen a tested a vérzéssel ilyenkor sokat veszít a fontos ásványi anyagból.

Ilyenkor sokaknak okoz gondolt a hirtelen felbukkanó nassolási vágy.

Menstruációs ciklus

Ha ezzel te sem vagy másként, a sós és az édes rágcsálnivalók helyett válaszd a natúr olajos magvakat, müzlit, magas kakaótartalmú étcsokit. Reggeli: két tükörtojás teljes kiőrlésű pirítóssal, paprikával.

  1. Mennyire befolyásolja a menstruációs ciklusod az alakformálást?
  2. Április
  3. Mennyit "csal" a mérleg a menstruáció alatt?
  4. Virágkötő fogyás
  5. Barre zsíréget
  6. 14. méretű fogyás
  7. Zsírégető készletek

Ebéd: resztelt máj barna rizzsel, céklasalátával. Vacsora: fogysz menstruáció közben adag görögsaláta.

Második szakasz Ez a másodiktól a Mivel ilyenkor az ösztrogén- és a progeszteronszinted emelkedőben van - ami fokozza a zsíranyagcserét - szentelj több időt a mozgásnak. Napi 30 perc kocogást, esetleg jógát, úszást vagy kerékpározást iktass be ilyenkor a napjaidba. Hogy ne csak zsírt veszíts, hanem az izmaid is fejlődjenek, fogyassz a második szakaszban sovány húsokat friss salátával, párolt zöldségekkel.

Reggeli: egy pohár natúr joghurt friss gyümölccsel, pár kanál zabpehellyel.

Fogyni menstruáció közben, 2. „Úristen, híztam egy kilót!”

Ebéd: grillezett csirkemell joghurtos zöldsalátával Vacsora: lencsefőzelék - önmagával sűrítve. Harmadik szakasz A ciklus Ez a peteérés, a hormonszint emelkedésének ideje.

A hormonok játéka Ösztrogénszintünk változása is hozzájárul a súlynövekedéshez: ennek a hormonnak a szintje a menstruáció nk előtt megemelkedik, fokozva szervezetünk vízvisszatartását.

A növekvő progeszteronszint ilyenkor nemritkán jár súlygyarapodással. Ügyelj tehát a kalóriákra, és fogyassz rostban gazdag - de nem kifejezetten puffasztó - ételeket.

fogysz menstruáció közben fogyjon gyorsan 10 kilót

Reggeli: egy tányér zabkása reszelt almával, olajos magvakkal, fahéjjal. Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal párolt zöldséggel.

fogysz menstruáció közben hogyan fogyok nyár előtt

Vacsora: egy adag gyümölcssaláta.