Fogyni new york, Két hét alatt 5 kiló mínusz a New York-diétával


Két hét alatt 5 kiló mínusz a New York-diétával Három periódus a tartós eredményért A diéta első szakaszában étrendedet fehérje alapú ételekre kell korlátoznod, a szénhidrátbevitelt pedig a minimumra kell csökkentened.

fogyni new york

Ez alatt az idő alatt elsősorban tojást, tejtermékeket, fehér húsokat és zöldséget fogyassz. Naponta ötször ehetsz, a fogyás mégis beindul, mivel a mérsékelt szénhidrátbevitelnek köszönhetően kevesebb kalóriát juttatsz a szervezetedbe.

What's NEW in New York City in 2021? (MUST VISIT Attractions)!😮

Mindeközben a fehérjebevitelnek köszönhetően gyorsul az anyagcseréd, beindulnak a zsírégető folyamatok, és az izmaid is erősödnek. Ezt a szakaszt két hétig kell tartanod. A második szakaszban fokozatosan visszavezetheted a szénhidrátot az étrendedbe: naponta egyszer gyümölcsöt vagy teljes kiőrlésű tésztafélét is ehetsz. Ezt a periódus szintén két hétig tart.

fogyni new york

A diéta harmadik szakaszában, melyet négy hétig kell követned, már bármit ehetsz, amíg arra törekszel, fogyni new york az étrended alapját továbbra is a fehérje tegye ki. A fogyás a diéta első két szakaszában a leglátványosabb, így nem kell sokáig várnod az eredményre, ugyanakkor a fogyókúra levezető, könnyebbik része alatt is folytatódik a súlyvesztés, ráadásul ez a szakasz elegendő időt biztosít, hogy az anyagcseréd átálljon, így a fogyás hosszú távú legyen.

Mindemellett fogyni new york levezető rész remek lehetőséget ad egy új, szénhidrátszegény életmód megalapozásához is.

fogyni new york