Fogyni akar, de depressziós. Itt a diéta, ami gyógyíthatja a depressziót! - Dívány


Stressz teszt A New Jersey-i egyetem kutatói - Sarah Markowitz vezetésével - az összefüggés testi-lelki okainak vizsgálatakor számos hosszú távú kísérletet végeztek el és elemeztek több szempont alapján. A kutatócsoport megállapította, hogy azon egyetemi hallgatók körében, akik felsőoktatási tanulmányaikat túlsúlyosan - de depressziómentesen - kezdték meg, öt évvel később kétszer akkora volt a lelki betegség gyakorisága, mint normál testsúlyú társaik esetében. Más tanulmányok emellett arról tanúskodnak, hogy de depressziós a túlsúlyos hallgatók, akik később megszabadultak felesleges kilóiktól, ritkábban produkáltak depressziós tüneteket. Ez utóbbi esetben azonban nincs közvetlen összefüggés a két jelenség között - hívják fel a figyelmet a szakemberek - sokkal inkább arról van szó, hogy a megfigyeltek súlyfelesleg nélkül más mentalitással élték mindennapjaikat.

Iktassa ki a hozzáadott cukrokat tartalmazó élelmiszereket, a fehér lisztből készült kenyereket és tésztákat. Egyen több teljes kiőrlésű gabonából készült ételt, fogyasszon több hüvelyest például csicseriborsót, lencsét és borsót. Törekedjen arra, hogy mindig kiegyensúlyozott legyen a vércukorszintje.

Így stabilizálhatja fogyni akar hangulatát is, és megakadályozhatja, hogy folyamatosan egy érzelmi hullámvasúton üljön. Fotó: Shutterstock Zsírral a depresszió ellen Ma már a népszerű Keto diéta is arra épül, hogy jó minőségi zsírtés fehérjét fogyasszunk.

Az egészséges zsírokat megtalálhatja például az avokádóban, a hidegen sajtolt olajokban extra szűz olívaolaj lenmagolaja halakban lazac, makréla, szardíniaa tojásokban, valamint a diófélékben és egyéb magvakban.

usc fogyás tanulmány súlycsökkenés és nyugtalan láb szindróma

Ezek az esszenciális zsírsavak. Az agy összes idegrendszeri és szövete főleg zsírból áll, de depressziós sok neurotranszmitter a koleszterinre épül, amely egyfajta zsírszármazék, tehát az ölelésű zsír fogyasztása elengedhetetlen a jobb hangulat érdekében. De miért is van szükségünk zsírra?

Nos, például a hormonok termeléséhez, a sejtek felépítéséhez, a túltengő savak közömbösítéséhez, de zsírra van szüksége a szervezetünknek az ízületek megfelelő működéséhez is.

az öv segít-e elveszíteni a hasi zsírt fogyni tizenéves férfi

Mindezek mellett a zsír energiát ad. A jól ismert omega-3 és az omega-6 zsírsavak nemcsak a hasra rakódó zsírpárnákat segítenek eltüntetni, de a depresszió távol tartásában is szerepük van. Ómega-3 és ómega-6 zsírsavban gazdag étrend Fotó: shutterstock Állati fehérje Az állati fehérjék bevonása az étrendbe fontos, hiszen ezek a fehérjeforrások cinkben, vasban és B12 vitaminban is gazdagok.

Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!

Ráadásul könnyen felszívódnak. A vegán, valamint vegetáriánus étrend követői számára is van alternatíva, hiszen jó fehérjeforrás a tofu, vagy a dióde számos olyan étrend kiegészítő kapható, amely kellő mennyiségű vasat, cinket és B vitamint tartalmaz.

Zsírral a depresszió ellen

Ezek pedig az agyműködésünkre is jó hatással vannak. Miért ne lehetnél?

fogyni testzsír myproana súlycsökkentő súlyok rutin

Mi egy fotózás az élet nagy harcaihoz képest? Neked semmiség!

Testi és lelki problémákat is okoz

Nem kell fogyni akar lenned, egyszerűen csak hinned kell magadban. Hinned kell abban, hogy képes vagy arra te is, amire az influencerek, celebek, színésznők és a sportolók: felvállalni önmagad. Mutasd meg magad és mondd el történted a többi nőnek, hogy lássák, előtted nincs lehetetlen.

Depresszió és elhízás Depresszió és elhízás: a tyúk vagy a tojás?

Jelentkezz a cimlaplany mediaworks.