Fogyhatsz időszakonként


Ha mindent beleadsz a mozgás és fogyókúra kettősébe, mégsem tapasztalsz eredményt, lehet, hogy valamit rosszul csinálsz.

8 ok, amiért nem fogysz le

Nem vagy elég következetes Ha csak néhanapján edzel és az étkezésedre is csak ímmel-ámmal figyelsz oda, minden esély megvan rá, hogy a lazaságod miatt nem jön össze a bomba alak! Ahhoz, hogy tökéletes formában legyél, muszáj egészségesen étkezned fogyhatsz időszakonként naponta legalább 30 percet aktívan mozognod.

hiv korai tünetek fogyás

Izmot építesz a kilók leadása helyett Ne feledd: a testsúly nemcsak zsírból áll, hanem izomból is! Könnyen lehet, hogy egy izmos testfelépítésű sportoló ugyanannyi kiló, mint egy édességmániás tini!

Lehet fogyni időszakokban

Ez viszont egyáltalán nem bollywood hírességek a fogyás előtt, sőt! Az izomépítést ne kerüld el, mert csak még tónusosabb lehetsz tőle, ráadásul minél több izom van rajtad, annál több zsír tudsz elégetni!

jessi ho fogyás

Nem elég változatosak az edzéseid Ha tested fogyhatsz időszakonként működik, mint a legegyszerűbb gépezet: ha mindig ugyanazt az edzést csinálod, előbb fogyhatsz időszakonként hozzászoksz és még a legkomplikáltabb gyakorlat is pofonegyszerűnek fog tűnni — így viszont búcsút mondhatsz a fogyásnak!

Ahhoz, hogy ezt elkerüld, minden héten komplikáld túl az edzést: a tíz fekvőtámasz helyett csinálj at vagy a 20 db guggolás helyett rakj fel magadra felcsatolható súlyzókat!

Diétázol és rendszeresen sportolsz, mégsem fogysz? Ez az oka

A lényeg, hogy mindig nehezíts a pályán! Rendszeresen méregtelenítesz A detoxálással vigyázni kell! Hiába méregtelenítsz, tulajdonképpen semmit se fogysz vele: csak vizet vesztesz a szervezetedből.

alessandra steinherr fogyás

Bár az első alkalommal jelentősen kisebbnek fog tűnni a pocid és a popsid, amint visszaállsz a normál étkezéshez, ugyanúgy fogsz kinézni, mint előtte. Nem reggelizel A reggeli kihagyása több kárt okoz, mint gondolnád: a kihagyott kalóriákat nem spórolod meg, épp ellenkezőleg! A tested minden más kaját mélyen el fog raktározni a szervezetedbe, hogy ne maradjon éhes — a pluszkilók és fogyhatsz időszakonként zsírpárnák tehát garantáltak!

Ha mindenképpen fogyózni szeretsz, válassz a lehető legegészségesebb reggelik közül. Csak kardiózol Ha csak a kardió edzésekre fókuszálsz, nem fogod elérni a kellő eredményt.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Nem használsz súlyzókat Ahogy az előző pontban is említettük, erőnléti gyakorlatok nélkül nem lehet fogyni! Sokkal jobban járunk, ha kevesebb mozdulatsort csinálunk legalább kilós súlyzókkalmintha már a huszadik kört ismételnénk az egy kilós gyermeksúlyzókkal! A súlyzók megmozgatják az izmaidat, kalóriaégetésre serkentik a tested, ráadásul felgyorsítják az fogyhatsz időszakonként, tehát hamarabb jöhet az álom bikini body! Nem eszel edzés előtt proteint Nem feltétlenül a fehérjeturmixokra és a proteinszeletekre gondolunk, de tény, hogy fogyhatsz időszakonként tojás, hal, a rozskenyért, a zöld smoothie, a magvak és a sajtfélék tele vannak értékes anyaggal, amik edzés közben is energiával tudják feltölteni a testedet.

Fotó: RF.