Domb sprintek zsírégetéshez, Tipp: így nyomd a kardiót izomveszteség nélkül!


Futással ugyan fogyni lehet, de ha nem csinálod hatékonyan, az eredmény is elmarad!

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Tanuld meg, hogyan tudsz zsírt égetni futással és csak utána húzd fel a cipőt! Egyesek szerint lehet fogyni futással, mások szerint nem. Vannak, akik diétáznak a futás mellett, míg mások nem. Akadnak, akik a lassú, hosszú futásra esküsznek, míg mások a sprintekre. Öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Így segít a futás a fogyásban

A Journal of Applied Physiology tanulmánya szerint, ha nem csökkented a kalóriabeviteled, de heti elosztásban összesen minimum 48 kilométert futsz, egészen biztosan fogyni fogsz. Azoknak, akik az étrendjükön is változtatnak, könnyebb dolguk lesz.

További tippek a cikkben! Ha nagyon túlsúlyos vagy, számodra inkább a séta javasolt. Tanácsok, hogy maximálisan kihasználd a futás hatékonyságát! Az aerob tempójú futást spékeld meg a végén egy nagyobb tempóval!

A nagy próbatétel: dombra futások

Elég, ha az utolsó öt percben gyorsítasz be. Így még több kalóriát dobhatsz le. Tarts intervallum edzést! Használd ki az intervallum edzések utóégető hatását!

3 edzéstípus, amit minden futónak csinálnia kellene

Fuss fel az emelkedőre! Az emelkedőre való felfutás nem csak jó kardió edzés, és láberősítő, domb sprintek zsírégetéshez több energiát is követel tőled. Egy 10 fokos emelkedőn ugyanazon a távon kétszer annyi kalóriát égetsz el, mint sík terepen!

domb sprintek zsírégetéshez

A domb legyen például méteres, legyen 8 menet, és kezdetben 10, majd fokozatosan emelve 20 ismétlés. Visszafelé már csak kocogj. Kitűnően javítja az erő-állóképességetde ha szeretnéd lepucolni a zsírt, akkor ez a befektetett időhöz képest több zsírt felhasználó kardió edzés forma.

Írta: B Z Elsőre a futás egy egyszerű sportnak tűnik, amihez nincs szükség különleges felszerelésre, csak némi fegyelmezettségre, de ha valaki komolyabban elmerül ebben a sportban, hamar rájön, hogy a fejlődéshez fel kell építeni az edzéseket. Ha hetente néhányszor percet futsz is, de mindig ugyanabban a tempóban, vagy csak ahogy időd engedi elindulsz, és futsz amennyi jól esik — ezzel is rengeteget teszel magadért, de egy idő után az előre lepéshez sajnos nem elég. Ha fejlődni szeretnél, ezeket a speciális edzéseket illeszd bele a heti futásaidba.

Erősíts is! Az erősítés kifejezetten elősegíti a fogyást.

domb sprintek zsírégetéshez

Pete McCall domb sprintek zsírégetéshez szerint minél nagyobb az izomtömeg, annál több oxigént és kalóriát éget el a szervezet. Kitartóbb, gyorsabb, hatékonyabb leszel a futásban, így még több kalóriát égetsz.

Ráadásul, gyorsabban is regenerálódsz, plusz, az ízületeid domb sprintek zsírégetéshez lesznek.

Tipp: így nyomd a kardiót izomveszteség nélkül!

Újrakezdő vagy, és fogynod kell? A régi edzésterv nem feltétlenül fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket.

BLOG Így javítsd a futóteljesítményed hatékonyan Sok futó a legszívesebben ugyanazt a távot, útvonalat futja ugyanabban a kényelmes tempóban.

A Lawrence Berkely National Laboratory kutatói azt javasolják, hogy fuss százalékkal hosszabb távokat, mint korábban. Mérd a megtett távot!

  • Nincs hozzászólás EdzésEgészségTáplálkozás Miért?
  • Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!
  • Tipp: így nyomd a kardiót izomveszteség nélkül!
  • 3 edzéstípus, amit minden futónak csinálnia kellene | Well&fit
  • A nagy próbatétel: dombra futások
  • Hogyan lehet lefogyni a derekadról
  • Hogyan lehet gyorsan elveszíteni a csípő zsírját
  • Rengeteg embernek segített már ez a 8 zsírégető tipp - Fogyj gyorsan és eredményesen!

Így egyrészt megkapod a motivációt a fogyásra, másrészt hosszabb edzésekre leszel képes. A Stanford University orvosi fakultásának statisztikája szerint átlagosan napi másfél kilométerrel nő majd meg a napi futóadagod. A keresztedzések hasznosak. Pete McCall edzésterapeuta szerint, ha váltogatod az edzésmódszereket, hatékonyabban égeted a kalóriát, és kihívás elé állítod a tested.

Az aerob jellegű futások mellé iktass be hosszú távút, és keresztedzéseket is! Mire kell figyelned a táplálkozásod során?

Zsírégetés eredményesen

Fontos, hogy megfelelő legyen a kalóriabeviteled. Az apró változások kisebb tányér használata, negyed adaggal kevesebb étel, a komplex étrend hatásosak lehetnek, de mivel nem ismerem az étrended, nem tudom, hogy eddig kevesebbet, vagy többet ettél-e a kelleténél, illetve, hogy mit tettél a tányérodra, így nem lehetséges személyre szabott tanácsot adni.

domb sprintek zsírégetéshez

Eleinte az is segíthet, ha kiszámolod a napi szükséges kalóriabeviteled, és egy ideig naplót vezetsz róla, mit eszel. A túlzottan zsírszegény diéta keretében kevesebb K-vitamint viszel be, mint kellene, így nő a futás közbeni sérülések esélye. Johnny Bowden táplálkozási szakíró szerint az igazság az, hogy a sérülésveszély domb sprintek zsírégetéshez mellett a jóféle zsírok, azaz a telítetlen zsírsavak telítettségérzetet adnak, és óvják a szív egészségét is.

Így javítsd a futóteljesítményed hatékonyan

A képre kattintva letölthetsz egy ingyenes példa étrendet, ha szeretnél vele foglalkozni! Nem szabad koplalnod, a jóféle szénhidrátok képezzék az étkezésed részét!

Szénhidrátból nyerjük azt a glükóz, és cukormennyiséget, mely táplálja az izmokat, és az agyat. Ha kellő mennyiségű szénhidrátot viszel be, magas marad az energiaszinted, és mivel így javul az edzés hatásfoka, több kalóriát is égetsz el. Részesítsd előnyben a lassú lebomlású szénhidrátokat pl. A gyors lebomlású szénhidrátokat pl.

domb sprintek zsírégetéshez

Edzés előtt órával egyél szénhidrátban gazdag, ámde könnyen emészthető ételt. Edzés után próbáld ki az új Peak zabos fehérjés italport tirozinnal és ginko bilobával — ellát energiával, jó minőségű szénhidrátot tartalmaz zabés gyorsan, könnyen el tudod készíteni magadnak reggelire!

Nőjenek csak szépen azok az izmok!